2013/11/21

Yoga at Sala Amada tomorrow - & in Sweden in December :)

The winter has officially arrived to Barcelona, so it is time to cosy up inside!
Tomorrow morning at 9.30 I will give a class at Sala Amada & in December I am off to spread some light in Sweden too :)
 
So here is an invitation in Swedish for all you Swedes out there: 

Jag kommer till Sverige i December, och vill så gärna dela med mig av mina yoga kunskaper och erfarenheter till vänner och bekanta, kända och okända, erfarna yogis och nybörjare - Alla är välkomna att delta :)
Jag kommer ge 3 extra långa klasser (2 tim/gång) med yoga, andningsövningar och meditation - med fokus på att behålla lugnet inför jul-och nyårshelgen :)
Klasserna är anpassade så att både nybörjare och mer erfarna yogis kan deltaga.

Var: Lila Lotus yoga & massage på Birger Jarlsgatan 93, 113 56 Stockholm.

När: Torsdag den 12/12 kl 18-20
Fredag den 13/12 kl 16.30-18.30
Måndag den 16/12 kl 17-19

Det kommer finnas ett begränsat antal platser, så först till kvarn gäller :)

Pris: För dig som vill och kan delta alla 3 klasser är priset
500 kr totalt ( 3 dagar x 2 tim)
-alternativt 1 dag (2 tim) för 200 kr

Kontakta mig gärna om du har några funderingar, eller om du vill boka mig för en privat klass under min Sverige-vistelse (Stockholm 12/12-17/12 samt Timrå/Sundsvall 18/12-30/12)

Sat Nam
Love & Light
Ewa
 

No comments:

Post a Comment